Alla inlägg under januari 2009

Av Catharina - 31 januari 2009 16:36

Nej vagnen är inte såld än. Det var en som ringde igår men hon dök aldrig upp idag.. Så vi får se.. Inge brottom.. Men inte så smart med beige vagn när man har 3 hundar.. hehe..


Idag har vi varit iväg på brukshundsklubben och tränat.. Sen till Kista C för inomhus träning.. Nu sover hundarna gott! =)  


Isac kryper på för fullt o tar sig uppåt hela tiden.. När man inte har koll på han så rusar han till skorna..! hehe. Det finns ju i blodet.. (min mormor o morfar har haft skoaffär...) 


Ikväll blir det till o röja undan massa skit.. o sen köra iväg det.. hehe..


Inte många dagar kvar till flytten nu!! =)


Återkommer 

Av Catharina - 30 januari 2009 11:44

Feebee har varit hos vetten idag.. Fått vaccenringen... Så nu är hon klar 1 år till..  Trevlig mysig liten hemmapraktik i Norrviken.. ! Ganska billig också..


Varit ute och snurrat lite granna idag.. Får se vad  resten av dagen ger...


Återkommer 

Av Catharina - 29 januari 2009 15:49

Igår kväll åkte vi in till stan och hämtade Jockes svåger.. Vi snurrade på ganska duktigt i stan då vi hade 30 min att döda och jag tycker om att köra i stan.. hehe..

Isac somnade tyvärr i bilen vilket resulterade i att han somnade inte förs 22.30-23.00 ?

Vakna 9 idag... Varit iväg en sväng o fikat med Pappa o TIzi..  

Nu sover Isac och Jocke har kört Johannes till Arlanda...


Resten av dagen får vi se vad som sker.. känns som att vi borde packa mer.. hehe..

 På måndag får jag åka dit och möta kvartesvärden och få nycklarna! =)


Slängt ut annons på en lampa och barnvagnen.. får se om man får något napp.. hehe..


Återkommer 

Av Catharina - 28 januari 2009 08:14

Jaha då var det dags då...


Jocke har åkt på vinterkräksjukan.. Så nu blir det till och hålla Isac borta, det blir värst om han åker på det.. Jocke ligger o sover med 2 hundar.. Min älskade Whilda är med matte.. hehe..

Tillägger : jag är frisk... hehe 


Idag skulle Jockes svåger komma.. Vet inte riktigt hur det blir med det.. 


Funderar på o slänga ut lite saker på blocket.. hehe.. Får se vad jag kommer fram till..


Återkommer 

Av Catharina - 27 januari 2009 13:08

Innan jag fick barn sa jag "eh det räcker väl med 1 vagn inte skall man hålla på och byta hela tiden"..

men shi så fel jag hade.. detta med att byta vagnar är ju jätte kul..     

Den första vagnen vi hade köptes oktober 07.. Brio Duo -06a... Problemet med den var att den var så himla stor och klumpig.. Jobbigt!!

Sen köptes en Brio Sing-08 och sen var en ren dröm, lättkörd kunde svänga med 1 hand.. Så underbar..     Men ett problem.. Den var så bred!! Gick inte in i våra dörrar inomhus.. 

Nu har jag hittat Emmaljunga city cerox 360 som går in i alla dörrar och är skön att köra. Men den gick inte in genom hyttdörren..! Suck.. 1 cm fattades.. fick plocka av ena hjulet och köra in.. då gick det bra.. 

Men lite sugen på en Nitro... i en annan färg.. Men jocke får nog spel på mig om jag säljer city ceroxen... hehe... Vi får se vad som händer.. 

Den är ännu smalare...! =)


Återkommer


Av Catharina - 27 januari 2009 09:30

Inte bloggat på några dagar nu..


Åkte på kryssning med Susku och barnen i lördags.. trevligt.. Men kräksjukan slog till...Dock har vi pepparpeppar klarat oss..


Igår måndag låg jag däckad , tur mamma var ledig och kunde ha isac.. Hade ingen ork... jobbigt... 


Idag är det lite bättre, men känns som att jag nu har migrän istället.. Vi får se vad som sker med det..

 Får hoppas jocke kommer hem tidigt så jag kan sova bort detta.. 


Nöjd med vagnen men har mina funderingar.. hehe..


Återkommer 

Av Catharina - 23 januari 2009 23:28

Det blev en ny vagn...Lyckades hitta en som ville byta vagn med mig! Härligt!

Men dock så bodde hon i karlskoga, men det gick bra att mötas i västerås för att byta.. Så en sväng dit ikväll blev det.. =)

Det blev en Emmaljunga City Cerox 360.. 

Dock blev det lite knas med Isac sovtider, så han somna nyss.. Ngn lär sova länge imorn... Dumt när man åker iväg på kvällen och han somnar.. Men men iblan får man offra lite.. hehe..

Dock har vi inte tagit in vagnen ännu då jag skall ha den imorn och det känns dumt och konka upp den och sen ner igen..


Nu blir det lugnt tills söndag..

Återkommer då..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards